Wróć do serwisu FAQ Download Edytuj profil w serwisie Księga gości International guests

Strona główna forum Szukaj Użytkownicy Zaloguj

FAQStrona g3򶭡 forum SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy ZalogujZaloguj

 

Poprzedni temat :: Następny temat
Pomóc 2. sezonowi KR:TS
Autor Wiadomość

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 06-05-2009, 23:45 


Ech..chodziło mi o co innego. Nie porównywałem fabuły ani akcji - w zasadzie nie porównywałem w ogóle tych seriali, chodziło o oglądalność i o podejście widzów :wink:
A to, że KR, zarówno oryginał jak i The Series, bije na głowę (czy na łeb;P) owe seriale, to się rozumie samo przez się :)
_________________
 
 

ludzik21

Dołączył: 20 Lis 2008

Wysłany: 23-05-2009, 17:12 


Po pierwsze Prison w końcu się skończył :)

Po drugie dzisiaj podpisałem petycja i się okazało że już jest 17701 podpisów
 
 

kkk86

Dołączył: 15 Cze 2009

Wysłany: 15-06-2009, 16:14 


15 czerwiec 2009 godz 17:10 ;]

Congratulations. You have successfully signed the petition:
Save Knight Rider.

You are signer #19172 [?]
 
 

archirt

Dołączył: 30 Mar 2009

Wysłany: 16-07-2009, 05:45 


I na co wam te podpisy ??

Nie ma co sie łudzić!!!!!!

Nie bedzie kolejnego sezonu KR

I CZAS SIE Z TYM POGODZIĆ !!!!!!
 
 

jarek360 
Trochę techniki


Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: z Coruscant

Wysłany: 16-07-2009, 06:25 


archirt napisał/a
I na co wam te podpisy ??

Nie ma co sie łudzić!!!!!!

Nie bedzie kolejnego sezonu KR

I CZAS SIE Z TYM POGODZIĆ !!!!!!

Znasz losy Batwatch-a? Zaprzestali produkcję na jednym sezonie, a później wznowili. Tak może być KR:TS
_________________
Dzień dobry, cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem...
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 16-07-2009, 07:30 


archirt napisał/a
I na co wam te podpisy ??

Nie ma co sie łudzić!!!!!!

Nie bedzie kolejnego sezonu KR

I CZAS SIE Z TYM POGODZIĆ !!!!!!



Jeżeli nie zauważyłeś to ten temat powstał, gdy jeszcze istniała jakaś realna szansa na drugi sezon.
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

maniek1616

Dołączył: 17 Sty 2010

Wysłany: 17-01-2010, 00:51 


Congratulations. You have successfully signed the petition:
Save Knight Rider.

You are signer #29884 [?]

nie wiem czy to cos teraz da ale wyslalem petycje serial super jest wedlug mnie i jak dla mnie to nie ma porównania do starej wersji bo efekty biją tamtą wersje mam nadzieje ze go wznowia pzdr
 
 

KITT86 


Dołączył: 14 Sty 2010
Skąd: Sośnicowice

Wysłany: 17-01-2010, 12:09 


Congratulations. You have successfully signed the petition:
Save Knight Rider.

You are signer #29901 [?]

Fajnie, że zrobili takie coś, miejmy nadzieje, ze to coś daa...
_________________
 
 
 

samuraj22 
samiryi


Dołączył: 13 Maj 2006

Wysłany: 17-01-2010, 12:19 


Congratulations. You have successfully signed the petition:
Save Knight Rider.

You are signer #29902 [?]

Woohoo:)
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 17-01-2010, 12:27 


To raczej już siódma woda po kisielu. :)
Nic nie da. :)
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

k5_ 
Mateusz


Dołączył: 07 Kwi 2008
Skąd: Szczecin

Wysłany: 17-01-2010, 16:46 


Fenix The Best napisał/a
To raczej już siódma woda po kisielu. Smile


Hmm... mam pomysł... zróbmy destylowany kisiel i dajmy to do zjedzenia komuś kto uśmiercił KR:TS :D
 
 
 

Mario Knight 

Dołączył: 28 Lis 2006
Skąd: Sejny

Wysłany: 17-01-2010, 17:30 


Congratulations. You have successfully signed the petition:
Save Knight Rider.

You are signer #29916 [?]

Może to i nic nie da ale zawsze można mieć nadzieję! :D
 
 
 

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 17-01-2010, 17:58 


Fenix The Best napisał/a
siódma woda po kisielu

Po pierwsze jak już to dziesiąta:
http://pl.wiktionary.org/wiki/dziesi%C4%85ta_woda_po_kisielu
..ale że też nie pasuje, to najpewniej chciałaś napisać musztarda po obiedzie, tylko obiad Ci się z deserem pomylił i wyszedł kisiel :lol: xD

..no i niestety, myślę, że nie ma w ogóle co się bawić w tą ankietę, zresztą co to jest niecałe 30 tysięcy, oglądalność była znacznie ,znacznei większa, wielomilionowa, i nawet to nic nie dało..
_________________
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 17-01-2010, 19:11 


Wiem tylko, że byłam głodna a czy to był kisiel czy musztarda, to już nie miało dla mnie znaczenia. :lol:
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

KITT94 
Knight Rider 4 ever


Dołączył: 20 Mar 2007
Skąd: Pruszków

Wysłany: 18-01-2010, 17:29 


IPA: [ʥ̑eˈɕɔ̃nta ˈvɔda pɔ‿ciˈɕɛlu], AS: [ʒ́ėśõnta voda po‿ḱiśelu]
KE??? O_O
_________________
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. KRPL Mod by Pik. Template created by szpak.
Copyright (C) 2004 - 2020 by Pik  
Regulamin   Kontakt