Wróć do serwisu FAQ Download Edytuj profil w serwisie Księga gości International guests

Strona główna forum Szukaj Użytkownicy Zaloguj

FAQStrona g3򶭡 forum SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy ZalogujZaloguj

 

Poprzedni temat :: Następny temat
Dyskusje o Mustangu
Autor Wiadomość

Mechanic
Naprawie wszystko...


Dołączył: 26 Mar 2008

Wysłany: 27-03-2008, 18:24 


az sie sztuczna inteligencja lasuje :P
 
 
 

Czk
Rowerzysta :)


Dołączył: 23 Cze 2008

Wysłany: 15-07-2008, 23:31 


Nic nie zastąpi Trans Am-a.

Ale jeśli już mustang to taki. Zrobiłem na szybko w paincie :



EDIT:

Generalnie mustanga dałoby sie ładnie przystosować (np tak jak ja to zrobiłem), ale obecnie ma przedewszystkim jedną ogromna wadę. Trans Am robił wrażenie swoją sylwetką, i designem, był futurystczny i niesamowity, ale przytym piekny i "czysty". Ki3t próbuje robic wrażenie ogromnymi felgami, wielkimi spoilerami i innymi gównami lotkami. Brakuje tylko neonów i nitro. :| Może zadziała na jakieś dziecioki zafascynowane nowymi seriami NFS, ale na mnie, w obecnej formie - nigdy.
Ostatnio zmieniony przez Czk 16-07-2008, 17:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 16-07-2008, 00:05 


Czk napisał/a

Generalnie mustanga dałoby sie ładnie przystosować (np tak jak ja to zrobiłem), ale obecnie ma przedewszystkim jedną ogromna wadę. Trans Am robił wrażenie swoją sylwetką, i designem, był futurystczny i niesamowity, ale przytym piekny i czysty. Ki3t próbuje robic wrażenie ogromnymi felgami, wielkimi spoilerami i innymi gównami lotkami. Brakuje tylko neonów i nitro. :| Może zadziała na jakieś dziecioki zafascynowane nowymi seriami NFS, ale na mnie, w obecnej formie - nigdy.


Ładnie to ująłeś. :)
Niestety (stety), nowy KR żeby się utrzymać potrzebuje większej publiczności niż zagorzali fani oryginału. ;)
No i niestety (stety) takie mamy czasy, że żeby przyciągnąć tych młodszych widzów przed ekrany, potrzebne są jakieś fajerwerki, efekty specjalnie, "wypasiony" samochód z mnostwem spoilerów, neonów i takich tam bajerów. ;)
O ile mnie pamięć nie myli, targetem nowego kr jest publiczność w wieku 16-49 lat. :)
Tak więc jakimś założeniem jest, że mlodsi będą go oglądać dla samochodu, a starsi dlatego, że pamiętają go z dziecinstwa. :)

Mi się Mustang na początku nie podobał, ale w filmie pokazali go całkiem nieźle. :)
Nie ukrywam jednak, że wolałabym by był to inny samochód, bardziej w stylu Pontiaca o prostych liniach, ale futurystycznej, aerodynamicznej sylwetce. :)
KITT był skromny, ale przyciągał spojrzenia. :)
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

Czk
Rowerzysta :)


Dołączył: 23 Cze 2008

Wysłany: 16-07-2008, 00:45 


Fenix The Best, tak sie składa, że ja mam 16 lat :) I oglądając niestety ale autem najprawdopodbniej zachwycać się nie będę :(
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 16-07-2008, 01:20 


Czk napisał/a
Fenix The Best, tak sie składa, że ja mam 16 lat :)


No i po co się przynawałes. :lol:
Ale bardziej serio, to kurcze mnie zmyliłeś, bo po stylu pisania bym uznała, że jesteś ciut starszy. ;)

Zapewne widziałes już to paskudztwo? :)


Podobno nowy Attack Mode ma KI3Towi zmieniac drzwi na takie w stylu lambo. ;)
Poza negatywnymi bodźcami wzrokowymi, wydaje mi się, że akby Mike był ostrzeliwany, to łatwiej i szybciej schowałby się za normalnymi drzwami. :)
Wydaje mi się, że w takich byłby zbytio narażony i wystawiony na ostrzał. ;)
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

Czk
Rowerzysta :)


Dołączył: 23 Cze 2008

Wysłany: 16-07-2008, 02:00 


O, właśnie o lambo doors zapomniałem napisac kilka postów wyzej :)

Po pierwsze nie wiem jak niby attack mode miałby dokonywać takich zmian.

Po drugie nie wiem po co..

..tzn. wiem, w tym samym celu co cała reszta "bajerów", ale żadnej praktycznej funkcji nie spełniają (no chyba, że będą robić za skrzydła i ki3t będzie mógł unieść się w przestworza :lol: )

A po trzecie, to brzydkie jest to ! Ogólnie lambo doors kity to poroniony pomysł, to że do np lamborghini w miare pasują, to nie znaczy że do każdego auta. A do sylwetki mustanga to juz wybitnie, nie :|
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 16-07-2008, 02:18 


Czk napisał/a

Po pierwsze nie wiem jak niby attack mode miałby dokonywać takich zmian.


To akurat proste - nanotechnologia. :P
Z niczego wyczarowali spoiler to i drzwi magą zmienic. :P


Czk napisał/a

..tzn. wiem, w tym samym celu co cała reszta bajerów, ale żadnej praktycznej funkcji nie spełniają (no chyba, że będą robić za skrzydła i ki3t będzie mógł unieść się w przestworza :lol: )


No i już wiemy na jakiej zasadzie bedzie działał Turbo Boost. :P


Czk napisał/a

A po trzecie, to brzydkie jest to ! Ogólnie lambo doors kity to poroniony pomysł, to że do np lamborghini w miare pasują, to nie znaczy że do każdego auta. A do sylwetki mustanga to juz wybitnie, nie :|


Drzwi Lambo pasuja do egzotycznych samochodów, a nie do tych, które usiłuja nawiązywac do muscle carów z lat 80. :P
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

Czk
Rowerzysta :)


Dołączył: 23 Cze 2008

Wysłany: 16-07-2008, 02:46 


Fenix The Best napisał/a
Drzwi Lambo pasuja do egzotycznych samochodów, a nie do tych, które usiłuja nawiązywac do muscle carów z lat 80.


No dokładnie o to mi chodzi :)

Lamborghini czy ferrari, mają bardzo wysokie progi, przez co drzwi są "niskie", i gdy się podnoszą są smukłe, nawet ładnie wyglądają przy niskości auta.

Mustang do szczególnie niskich aut nie należy, a drzwi sięgają dołu karoserii..

Nie wiem jakie auto mogłoby obecnie zastąpić firebirda. Nawet ta rzeczywiście stylistyczne zbliżona corvette to jednak nie to samo, i tak czułbym niedosyt, szczególnie przy C6 bez chowanych świateł. Starszej C5 z oczywistych względów nie wykorzystali by w serialu (z tych samych dlaczego T/A z 1998 nie dostanie tej roli).

Najlepiej było by, gdyby akurat GM wskrzeszyło firebirda, i serial byłby jego swoista reklamą tak jak w 82 roku. Wtedy nie miałbym żadnych pretensji (o ile oczywiscie ten nowy firebird przypadłby mi do gustu :) ). Jednak i to nie było by łatwe, bo na firebirda w stylu 3gen z lat 80 nie ma wiekszych szans, znów panuje moda na muscle cary (które tez uwielbiam), i nowy firebird o ile powstanie bedzie znów bazował na camaro które wyglada tak :
i efekt byłby podobny jak z udziałem mustanga.

Podsumowując nie ma szans na KI3Ta w stylu T/A z 82 roku :cry:

(Btw, camaro niezaleznie czy pasuje do roli kitta czy nie, to wlot nad grillem aż sie prosi żeby umiescić tam skaner, nieprawdaż ? :D )
Ostatnio zmieniony przez Czk 16-07-2008, 16:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
 

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 16-07-2008, 13:41 


Jakby nie patrzeć przód tego Camaro ma w sobie coś z KITTa :)
..a przynajmniej biorąc pod uwagę całość, na pewno ma więcej z KITTa niż Mustang :P
..mimo ich podobieństwa (Camaro i Mustanga).
_________________
 
 

Czk
Rowerzysta :)


Dołączył: 23 Cze 2008

Wysłany: 16-07-2008, 14:52 


hmm, moim zdaniem na innych zdjęciach tak ładnie nie wyglada.. chociaż może..



tutaj dawać skaner :)

PS mam pytanie, jak musi wygladac link, aby zdjecie było otwarte na forum w pełnym rozmiarze, tak jak zrobiła to Fenix w swoim przed ostatnim poscie ?
Ostatnio zmieniony przez Czk 16-07-2008, 16:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 16-07-2008, 16:21 


Czk, link musi wygladac tak:



A odnośnie Camaro...













Acura, co niejednokrotnie podkreslał BX, byłaby jednak ciekawszym Kittem. ;)








Bardzo ładna, opływowa i futurystyczna. :)
Wnętrze też ma bardzo interesujące, ale w tej chwili nie mam fotek. ;)
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

Bialy 
Rise Against


Dołączył: 15 Maj 2008
Skąd: Gallifrey

Wysłany: 16-07-2008, 16:47 


Ja uważam że Camaro byłoby najbardziej odpowiednim KI3T-em. Ta linia, a zwłaszcza przód podobny do Trans Am-a. A Mustangowi daleko do tego ideału, co do drzwi do tak jak napisałem w tym temacie
http://knight-rider.pl/forum/v...55b3efb75ccefee325c9eb347
_________________
 
 
 

Czk
Rowerzysta :)


Dołączył: 23 Cze 2008

Wysłany: 16-07-2008, 17:53 


Fenix The Best, dzieki.

Niegłupie to co pokazałaś, szczególnie ten pierwszy, ale raczej napewno nie bedzie tak wygladał, bo obecnie chowane światła są zakazane ze wzgledu na bezpieczeństwo pieszych. No chyba ze to nie sa tradycyjne chowane światła tylko jakiś inny pomysł, np chowane same osłonki.


bialy837 napisał/a
Ja uważam że Camaro byłoby najbardziej odpowiednim KI3T-em.


A ja uważam że firebird :wink: , bo mam nadzieje ze GM jednak nie zaprzepaści takiej szansy na zysk (w końcu mustang, challenger i camaro w nowych wersjach przypominajacych muscle cary są kochane, z firebirdem byłoby podobnie) i stworzy na bazie camaro firebirda. Słyszałem coś już o tym ale nie wiem czy to prawda.
 
 

Bialy 
Rise Against


Dołączył: 15 Maj 2008
Skąd: Gallifrey

Wysłany: 16-07-2008, 18:07 


Masz racje, nie ma to jak porządny muscle car :)
_________________
 
 
 

KacpiV8
Konto usunięte

Wysłany: 16-07-2008, 22:02 


Zgadzam sie, nie ma nic lepszego od Muscle Carow.
Ale jednak najlepsze byly te z lat '60 i '70. Te nowe to jednak juz nie to samo. Jedyny nowy Muscle Car, ktory mi sie podoba to Dodge Challenger SRT. Reszta jakos mi nie przypadla do gustu.
Ale nie ma jak Dodge Challenger 440 :wink:

Albo Ford Mustang GT500 :wink:


Moze kiedys sobie ktoregos kupie. Ale pomarzyc zawsze wolno hehe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. KRPL Mod by Pik. Template created by szpak.
Copyright (C) 2004 - 2020 by Pik  
Regulamin   Kontakt