Wróć do serwisu FAQ Download Edytuj profil w serwisie Księga gości International guests

Strona główna forum Szukaj Użytkownicy Zaloguj

FAQStrona g3򶭡 forum SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy ZalogujZaloguj

 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zdjęcia wnętrza Knighta 4000 - czyli budowa modelu KIFTa :)
Autor Wiadomość

Pik 
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2005
Skąd: Piastów (sąsiedztwo Warszawy)

Wysłany: 12-04-2009, 11:59 Zdjęcia wnętrza Knighta 4000 - czyli budowa modelu KIFTa :)


Zakupiłem sobie modelik Knighta 4000 i mam zamiar go ładnie wymalować.

Potrzebuje tylko jakiś dobrych zdjęć wnętrza KIFTa.
Macie gdzieś takowe? :)

Najlepiej coś na wzór tego:
http://www.knight-rider.pl/galeria_obraz215.php
Z tym, że większe i wyraźniejsze (potrzebuje porównać kolory, bo nie wiem jakie farby kupić) ;)
Ostatnio zmieniony przez Pik 20-03-2010, 17:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 12-04-2009, 13:09 


Ech, moje płyty z KR zostały w Olsztyni9e, wiec najwyżej po świętach mogłabym pomóc. ;)
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 12-04-2009, 18:03 


Zrobiłem kilka fotek z najwyraźniejszej wersji, jaką mam. Przewinąłem na podglądzie cały film i nie znalazłem lepszych ujęć, mam nadzieję, że się przydadzą :)






W razie potrzeby mogę je powiększyć z możliwie najmniejszą utratą jakości - jakby co, to daj znać :)
_________________
 
 

Pik 
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2005
Skąd: Piastów (sąsiedztwo Warszawy)

Wysłany: 13-04-2009, 23:50 


Dzięki eNeR. :)
Myślę, że te wystarczą. Co prawda kolory średnio na nich widać, bo są dosyć ciemne, ale myślę, że jak dam najciemniejszy szary to będzie dobrze. :)

Az mi się przypominają dawne, modelarskie, czasy. :D
 
 
 

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 13-04-2009, 23:57 


No niestety KR 2000 w wersji HD nie ma, lepszych fotek nie wysmerfuję..ale biorąc pod uwagę Twoje zdolności w kreowaniu wszystkiego co się tyczy KR (czego najlepszym przykładem jest ten serwis, no i gadżety na przykład też :P ), na pewno dasz sobie radę :mrgreen:

Czekamy na efekty :mrgreen:

..wiem że mówiłeś, że to potrwa, ale kiedyś się odkopie ten temat :lol:
_________________
 
 

Pik 
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2005
Skąd: Piastów (sąsiedztwo Warszawy)

Wysłany: 14-04-2009, 00:07 


Tak, mówiłem, że zajmę się tym modelem najprawdopodobniej za kilka lat, a kupiłem go teraz, bo wiem, że później go pewnie już bym nie dostał..

Ale jak go otworzyłem, pooglądałem.. To postanowiłem przyspieszyć pracę nad nim. :)
W przysżłym tygodniu kupuję farby, i będę w wolnym czasie kleił. :D
Więc może nie za parę lat, a za parę miesięcy zademonstruję modelik. :P

Swoją drogą model jest kiepski, a ilość elementów nie przekracza 15. :P
Jakoś wykonania też pozostawia dużo do życzenia.
Ale to właśnie mi się w nim najbardziej podoba.
Co za przyjemność zrobić ładny model, z dobrze przygotowanych części?
Fajniej jest stworzyć dopracowany modelik, z części, które do siebie pasują. :P

Więc trzymajcie kciuki. :)
 
 
 

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 14-04-2009, 00:13 


No tak, jak się postarasz to będzie sam jeździł i gadał "Cześć Pik, jestem KIFT i podziwiam Twój serwis" :lol: (joke of course)

Też lubię takie wyzwania :twisted: Owocnej (i spokojnej;P) pracy :mrgreen:
_________________
 
 

Fenix The Best 
Moderatorka



Dołączyła: 09 Cze 2006
Skąd: SPARTAAAA!!!

Wysłany: 14-04-2009, 00:17 


Powodzenia Pik. :D Na pewno Twój modelik bedzie się slicznie prezentował. :D
_________________


Nie jestem klockiem lego, nie muszę do niczego pasować.
 
 
 

Pik 
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2005
Skąd: Piastów (sąsiedztwo Warszawy)

Wysłany: 14-04-2009, 00:33 


eNeR! napisał/a
No tak, jak się postarasz to będzie sam jeździł i gadał Cześć Pik, jestem KIFT i podziwiam Twój serwis :lol: (joke of course)

Może nie aż tak, ale o zamontowaniu działającego skanera myślałem.. :D


Fenix The Best napisał/a
Powodzenia Pik. :D Na pewno Twój modelik bedzie się slicznie prezentował. :D

Dzięki za wiarę we mnie. :)
 
 
 

Rider 
Konserwator



Dołączył: 08 Lip 2006

Wysłany: 14-04-2009, 15:08 


To ja dam radę od siebie:

"Szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla" xD.
_________________

Piszę poprawnie po polsku.
 
 

eNeR 
Moderator / DJ



Dołączył: 03 Maj 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: 14-04-2009, 17:33 


Po stokroć szpachla!

:lol:
_________________
 
 

jarek360 
Trochę techniki


Dołączył: 03 Mar 2009
Skąd: z Coruscant

Wysłany: 14-04-2009, 19:12 


Dodam coś matematycznego:
3 szpachly+100x1 spachla= 3 szpachly+100 szpachel=103 szpachle
Działanie od siebie:
103 szpachle x oo=oo spachel :lol:
Legenda:
oo-znak nieskończoności
_________________
Dzień dobry, cześć i czołem, pytacie skąd się wziąłem...
 
 

kakagonzalez 
Nowa Gwardia


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: mogłem wiedzieć, że była niepełnoletnia?

Wysłany: 15-04-2009, 10:52 


Taak...
nie ma to jak szpachla :P
A wjakiej jest skali, jeśli można wiedzieć, Pik?
PS: Jak tam juz zapewne Twój Shelby Mustag COBRA :twisted: :twisted:
_________________

Homo sum; humani nil a me alienum puto.
Człowiekiem jestem; nic co ludzkie nie jest mi obce
 
 
 

Pik 
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2005
Skąd: Piastów (sąsiedztwo Warszawy)

Wysłany: 16-04-2009, 10:08 


kakagonzalez napisał/a
A wjakiej jest skali, jeśli można wiedzieć, Pik?

Ledwo znalazłem na pudełku, ale się udało:
1:25

kakagonzalez napisał/a

PS: Jak tam juz zapewne Twój Shelby Mustag COBRA :twisted: :twisted:

Heh. :)
Zamówiłem farbki i czekam. Potem przystępuję do pracy. :)
I coraz poważniej myślę nad zamontowaniem prowizorycznie świecącego skanera. ;)
 
 
 

Adx

Dołączył: 26 Mar 2008

Wysłany: 16-04-2009, 14:08 


Pik napisał/a
I coraz poważniej myślę nad zamontowaniem prowizorycznie świecącego skanera. ;)


Ty nie myśl tylko działaj :mrgreen: Sama dioda tez nie bedzie głupia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. KRPL Mod by Pik. Template created by szpak.
Copyright (C) 2004 - 2023 by Pik  
Regulamin   Kontakt